פרוייקט קופסאות בריחה

בתיכון דקל וילנאי רואים חשיבות רבה ביצירת רצף שש שנתי בלימודי העתודה המדעית טכנולוגית . על כן מידי שנה נערכים מפגשים בין תלמידי ט' הלומדים במסלול העמ"ט לבין תלמידי י' הלומדים במסלול המצוינות בחטיבה העליונה. תלמידי החטיבה העליונה הכינו קופסאות בריחה לתלמידי החטיבה .התלמידים חיברו חידות מדעיות שבסופן מתקבל מספר שהוא חלק מרצף קוד הפותח מנעול של קופסה. הקונספט דומה לחדר בריחה רק שהמטרה היא למצוא את רצף הקוד הפותח קופסה. התלמידים נהנו מאוד גם תלמידי החטיבה וגם תלמידי התיכון יצאו נשכרים מהמפגש.